automation.

  • Good day. Please, I have written more questions to the forum and sent you the data to tekbase.


    I have another question about automation.


    Everything I've set up as instructed in the fore, but it doesn't work. I have set up the payment automatically, port range also .... after paypal paypal comes customer's invoice and data to the tekbase interface (that's ok) but the server does not create only we display a query todo list. Please help

  • Good day. I'm still trying to fix the automation somehow. I am using tekbase 8.6.13, I think I have everything set up correctly. The payment is successful, but the server is not created. If anyone knew how to make it go, I would be grateful. Especially if Mr. CF looked at it.

  • That looks correct, actually. Check server modules -> dedicated server -> index value -> test with 9999

    Bitte die Forumsuche und das Handbuch verwenden. Wenn die Suche erfolglos war, bitte ein Thema erstellen und das Problem ausführlich beschreiben. Dieser Ablauf spart Zeit und unnötige Fragen zu immer gleichen Problemen. Sie können aber auch im Kundenbereich ein Support-Ticket erstellen.


    Gefällt Ihnen TekLab? facebook-1.pngtwitter-1.pnglinkedin-1.png

  • Okay... i will check your payment settings tomorrow.

    Bitte die Forumsuche und das Handbuch verwenden. Wenn die Suche erfolglos war, bitte ein Thema erstellen und das Problem ausführlich beschreiben. Dieser Ablauf spart Zeit und unnötige Fragen zu immer gleichen Problemen. Sie können aber auch im Kundenbereich ein Support-Ticket erstellen.


    Gefällt Ihnen TekLab? facebook-1.pngtwitter-1.pnglinkedin-1.png

  • Please test it again. I change the "prepaid list" on server modules - dedicated servers.

    Bitte die Forumsuche und das Handbuch verwenden. Wenn die Suche erfolglos war, bitte ein Thema erstellen und das Problem ausführlich beschreiben. Dieser Ablauf spart Zeit und unnötige Fragen zu immer gleichen Problemen. Sie können aber auch im Kundenbereich ein Support-Ticket erstellen.


    Gefällt Ihnen TekLab? facebook-1.pngtwitter-1.pnglinkedin-1.png

  • yes test it.

    Bitte die Forumsuche und das Handbuch verwenden. Wenn die Suche erfolglos war, bitte ein Thema erstellen und das Problem ausführlich beschreiben. Dieser Ablauf spart Zeit und unnötige Fragen zu immer gleichen Problemen. Sie können aber auch im Kundenbereich ein Support-Ticket erstellen.


    Gefällt Ihnen TekLab? facebook-1.pngtwitter-1.pnglinkedin-1.png

  • Dobrý deň. Pan @ Teklab # 2423 Prosím, keď sa vám začnú riešiť problém v tekbase s automatizáciou. Momentálne ste ma identifikovali. Raz za 2 týždne napíšete, že zajtra, a vždy to končí. Je to chyba, ktorú som sa snažil vyriešiť takmer 3 mesiace. Prestaňte ignorovať môj problém. Píšem vám súkromné, prostredníctvom lístka, niekoľko tém na fóre. Neviem, čo mám robiť, aby som to napravil. Ďakujem za odpoveď a dúfam, že moju otázku už nebudeš ignorovať.